Na zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců dle všeobecných obchodních podmínek, kdy můžete reklamovat kvalitu a funkcionalitu zakoupeného zboží.
Přejete-li si reklamovat zboží, postupujte podle následujících kroků:
1. Stáhněte si a vyplňte reklamační formulář
Prosím vyplňte své údaje a stručně popište důvod reklamace. Protokol fyzicky vložte do balíku spolu se zbožím. Formulář na podání reklamace si můžete stáhnout zde.
Pokud nemáte možnost vytisknout si formulář, stačí, když nám informace vypíšete rukou.
2. Zašlete nám zboží
Zboží můžete přinést osobně nebo nám jej můžete zaslat prostřednictvím pošty nebo kurýrních společností. Pošlete nám jej doporučeně na adresu: Otavan WORKWEAR s.r.o., Jeremiášova 2722/2B, 155 00 Praha 5
Prosím vezměte na vědomí, že s reklamovaným zbožím budeme manipulovat, a proto nám jej doručte vyčištěný.
3. Proces reklamace
Po přijetí Vámi zaslaného zboží provedeme jeho kontrolu a budeme Vás informovat o reklamačním procesu. Vaše reklamace bude vyřešena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od doručení.
Kompletní znění reklamačních podmínek naleznete zde.
V případě, že máte zájem o bližší informace, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na
eshop@otavan.cz
K reklamaci originální obal není nutný.
Po přijetí Vámi zaslaného zboží provedeme jeho kontrolu a budeme Vás informovat o reklamačním procesu. Vaše reklamace bude vyřešena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od doručení.
V případě, že máte zájem o bližší informace, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na
eshop@otavan.cz